Ledig eftermiddag!

Måste säga att jag tycker att det går över förväntan bra att börja jobba igen! Man liksom kommer in i sina rutiner, och det tycker jag känns bra. Har dessutom ändrat om lite i mitt schema så jag slutar vid lunch onsdag och fredag! Så 2 sköna eftermiddagar att spendera på annat än jobb! :) Härligt!
Idag passade jag på att först gå en lååång runda och sen hem och bakade kringlor, alltid bra att ha i frysen! Efter det va det dax för tvätten som skulle vikas. Men nu är det gjort och jag känner mig mer än nöjd!
Många kringlor blev det! Får ta med några till fm fikat i morgon.
Måste även tala om att jag har varit jätteduktig denna vecka på att komma upp på morgonen! Jag är imponerad av mig själv :) Igår var jag dessutom ute och gick i 45 minuter innan frukost! Och jag hoppas verkligen att detta kommer att hålla i sig?
Ikväll skulle vi ha tagit en tur med motorcykeln...men naturligtvis så är det regnskurar till och från, så det blev inget :(
Tycker att det är så härligt att åka bakpå motorcykeln!
Nu ska jag göra mig en stor kopp te, tända lite ljus och sätta mig med min bok "Berättelsen om Edvard" och bara ha det gott!
Bland det bästa med att det börjar bli lite mörkare på kvällarna är att man tänder en massa ljus. Det är så mysigt!
Ha en skön kväll och njut!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

ameh åh haha jag vill ju också ha kringlor! skicka en på posten kanske? ;D

2010-08-18 @ 20:56:03
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Kicki

Taskigt Sara att hon bakar kringlor nu när du åkt hem... fina ljus förresten =)

2010-08-19 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0