Fortfarande semester...

Det är sååå härligt att veta att man fortfarande har 2 veckor kvar på sin semester.... och dom 2 veckor som gått har varit kanon! Har ju tillbringat större delan av dem här på "min" Ö, härliga lata dagar, sol och bad i mellanåt. Att bara få ta det lugnt och ta dagen som den kommer är värt mycket!



Tyvärr så åkte Kärleken hem i går...inte kul, men han började att jobba idag! *suck* Men snart har vi semester i hop igen....

Kicki och Micke har varit här några dagar och hälsat på och jag har kunnat visa några av mina "smultronställen",vi tog även en heldag på motorcycklarna och körde över nästan, hela ön! Hur mysigt som helst.... Stannade bland annat i Djupvik och lunchade. Måste bara upplevas...




Här är det inte fel att ligga och njuta av sol och utsikt!

I fredags var det dax att slå klackarna i taket och ge sig ut och partaya! Tyvärr så blev vi lite sena hemmifrån, där vi hade avnjutit en supergod middag hemma hos A-C...så vi hann inte med att gå den pub-runda vi hade planerat, men det blev lika bra ändå! Vid halv 3 på natten blev vi "utslängda" från Masters ( oj, va klockan redan så mycket?) haha, det blev en skön promenad hemmåt för ett stopp i korv boden, för lite natta mat! "En korv är alltid en korv" :)







Ikväll ska Pannan och jag in till min "sommarsyster" för att gå ut på stan och ta en fika! Det gäller ju att passa på att njuta och ha det gott! Har tyvärr bokat min hemresa idag :( Men man vet inte...kanske att jag springer och gömmer mig eller tappar bort bil nyckeln så att vi inte kan köra hemåt?? haha...

Ha det gott och njut av Livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

HALLÅ JAG SAKNAR ER KOM HEM NU VAAAAA! :p

2010-08-02 @ 21:57:39
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Kicki

haha ...härliga kort från en härlig kväll o natt!!!

2010-08-03 @ 21:33:18
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Jag vill oxå vara med!!!!

Tuffa skinnjackor har ni oxå alla 3, jag vill oxå ha skinnjacka!!!!

Ni var 3 urläckra brudar måste jag erkänna och roligt förstår jag att ni hade. Må gott och lev som om det alltid va sista dagen :)

2010-08-06 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0