Eftermiddag i stan!

Idag har jag tillbringat eftermiddagen och en del av kvällen i stan!
Först skulle jag luncha med min Carina kompis, vi hade en jätte trevlig lunch och åt god thaimat! Mums... Tack så jättemycket vännen för en trevlig lunch med, som vanligt, mycket "babbel" om ditt och datt! :)



Efter det var det dax att träffa en ut svulten Pannan som slutat skolan, så det var bara att leta upp något bra ställe där hon kunde hitta något att äta. Det blev Åhlens fik, med en bakad potatis medan jag nöjde mig med en kopp te. När vi satt där kom min kära syster Malle gående förbi, så hon passade på att göra oss "sällis" och ta en kopp te.

Vad vore livet utan te???

När vi var på väg ut från Åhlens så såg jag att dom reade ut "mina" skor som jag tittat på till och från hela sommaren, men tyckt att dom varit lite för dyra, eftersom jag absolut egentligen inte behöver fler skor! Men nu var dom nedsatta så mycket (ca 78%) så jag kunde inte låta bli :) Sen hittade jag en skjorta på Brothers ( gillar mer herr än dam skjortor) Även denna var rejält nersatt (75%) Det är då det är KUL att shoppa!

Nyinköpta skor och skjorta!

Efter denna lilla shoppingrunda var det dax för mig att gå och klippa mig! Ville "hitta" på något nytt. Men det är inte så lätt när man har kort hår. Men nu blev det så att luggen klipptes av en bra bit och det blev kortare på sidorna. Trivs jag inte så är det inte hela världen... det växer ju ut!

Dagen avslutades med att vi gick på bio och såg "Bröderna Karlsson" en svensk komedi.Tillsammans med Kärleken och Emil. Den handlar om två bröder, tvillingar, som inte vetat om varandra förrän i vuxen ålder och naturligt vis en massa förvecklingar! Jag tycker det är roligt att se just svenska filmer. Många skratt och några lite pinsamma situationer i filmen....haha! Men klart se värd!



Naturligtvis ska man ju äta popcorn när man är på bio. Och jag verkligen ÄLSKAR popcorn! Det är ingen idé att dela med mig, för den som gör det får ändå inget... så Kärleken köpte en egen till mig...

..... Den största dom hade! Den räckte hela filmen, och det blev faktiskt lite över!

NU är jag lagom trött och ska hoppa i bingen för att vara utvilad i morgon, då jag har 2 inplanerade möten på jobbet!

Sköt om dig och ha det gott!
Njut av Livet här och NU!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

åh, den skjortan såg verkligen ut att passa dig mamma! :D och det gäller ju att passa på när det är rea :) Och om du inte skulle trivas med håret så är det ju absolut ingen fara; ditt hår växer ju som ogräs haha ;)

2010-08-26 @ 12:43:29
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Vilken underbar bild på mig!!!!!!

Snacka om att "suga" i sig allt vin :D

2010-08-26 @ 13:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0