Sex and the City

Äntligen har jag kommit i väg och tittat på "Sex and the City". I måndags var jag, Pannan, SaraFia och Mattias och tittade på filmen.... så härligt att sitta där i biosalongen och drömma sig bort till en helt annan värld i drygt 2 timmar! Tänka sig in i detta liv (som skulle passa mig?! haha..) alla fina käder, inredning,shopping,resturanger och jag vet inte allt! Åhh...va härligt!
Jag skulle verkligen vilja praktisera dett liv ett tag, kanske är det inte så roligt som det verkar? men det vet man ju inte förrens man har testat! eller hur?


SATC, En riktig "drömma sig bort film"!!

Hur ska man då kunna uppfylla denna önskan??

1. Man MÅSTE ha en massa pengar, det kommer att underlätta! Jag lovar!
2. En stor fin lägenhet mitt i city, smidigt när man ska ut o shoppa eller ut o äta! Blir inte så långt att gå eller dyrt att ta taxi!
3. Vänner! Bra goda vänner, det har jag! Som man kan hitta på kul saker med och som finns där när man behöver det!! Tack mina vänner för att ni finns!
4. Kunna ta ledigt från jobbet när som helst, om man nu skulle ha något? för har man en massa pengar så kanske man inte behöver eller vill jobba?!
5. Kunna njuta av Livet och ta för sig av det man vill ha!

Ja, drömma man man ju alltid!....men vem vet! Plötsligt händer det!! Får väl gå och köpa mig en triss idag eller tippa en rad med lotto!! Sen är det bara att hålla tummarna för att turen ska var med!
Kanske kanske att man då kan komma i näreten av detta liv? :)

Njut av Livet, Lev här och NU!
Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0