Liseberg

Vilken helt underbar dag det va igår!! <3
Jag och Kicki fick följa med till Liseberg när 9:orna från Bikupan skulle dit!! Dom är verkligen helt underbara, vilka kanon ungdomar! Skötte sig kanon fint hela dagen och hade verkligen jättekul! Vädret i sig kunde ju inte ha varit bättre...Sol Sol o SOL hela dagen!



En massa "karuseller" blev det, bl.a Balders; Kållrado och Flumride.... Inte gjorde det nått att man blev våt eftersom det va så varmt ute!
Min röst är inte den bästa idag! Ganska hes...men jag tror inte att det bara beror på allt skrik från Balders utan min förkylning har nog lite med det att göra oxå?



Vi körde från skolan vid 9 tiden på fm, stannade och hade fika paus och sedan vidare mot Liseberg! Där var vi hela dagen och bussen gick hem igen vid 22tiden, för att sen vara hemma igen vid 01:30..*gäsp* Inte utan att man varit trött idag!

Imorgon är det avslutning i kyrkan, kan säga att jag tycker att det är lite jobbigt! Det är ju sista gången som jag får vara med när mina barn slutar 9:an....nästa gång blir när barnbarnen slutar......haha!
Kan tänka mig att det kommer att komma en och annan tår....jag blir ju sååå "blödig"....!!

Njut av Livet! Lev här och NU!!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0