Min älskade ö!

Just nu befiner jag mig påmin älskade ö!! igen... Det va ju inte så länge sedan jag var här sist, men det äralltid lika härligt att komma hit!!
Förhoppningsvis så flyttarjag hit en vacker dag!! Hoppas bara att det inte dröjer för länge!

Idag har vi, Kärleken o jag varit i farten hela dagen. Vi började med at sitta ute ch äta frukost i solskenet, bara det gör ju att det käns helt underbart!
Sen åkte vi tillsaman med pappsen in till Visby för att köpa nya trädgårdsmöbler.... Det blev ett "butterfly" bord (som gick att göra större o mindre utan att man behövde ta bort bordskivan) + 6 stolar med dynor. Detta kommer nästa vecka, tyvärr! Hade hoppats på att få med oss det hem idag!
Sen var det vidare för att köpa lite mer blomor att plantera ute..... vid friggan bl.a.

När vi väl kom em så började Kärleken med att klippa gräset och jag fixade lite inomhus.... Så i morgon bli det bara att ta det lungt för min del!! Ligga i solen o bara ta det lungt!!

På söndag är det dax at ta sig emmåt igen.....
På måndag flyttar SaraFia o Ansgar hem för sommaren!

Haet bäst o va rädd om dig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0