Shopping dag :)

Idag har jag, SaraFia och Pannan varit i Kalmra och shoppat loss! Detta va ju oxå lite utav Pannans födelsedagspresent från mig.. En shoppingdag!
Vi har verkligen haft det supre kul :) En massa skratt o trams har det blivit!

Vi åkte och hämtade Pannan i skolan vid 10.30 tiden sen bar det av.... Väl fram kommna i Kalmar så började shoppandet, första besöket bler NewYorker, en affär med massor av fina käder. På Monki hade dom STOR rea!! Så där blev det oxå handlat, fast till 50-75% nedsatta priser...o det gör ju absolut inget! :)
På Vila hittade jag en svart tunika på REA stället...så den blev oxå inhandlad. I stort sett allt jag shoppade idag var på REA... det känns så mycket bättre att shoppa då!?

När vi var färdig shoppade åkte vi bort till Kalmarslott, för lite kulturell måste man va! haha...

Väl hemma så har vi haft lite skönhetsvård, peelingmas och fuktmask...så nu är våra ansikten rena, lena och fina :)

Foton från dagen kommer i morgon, för jag har fortfarande inte hittat MIN sladd till kameran..... *hmmm* och måste därför be Pannan om hjälp!

Nu är det dax för soffhörnet och en film...innan ögonen trillar ner!

Tack SaraFia och Pannan för en kanon härlig dag! Hoppas att det inte dröjer för länge tills nästa gång!

Lev Livet här och NU!
Kram & Go natt!

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Malmö nästa gång då ju! ;D

2010-06-12 @ 13:34:54
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0