Trösta mig med glass!

Suck! Idag är det en sån där riktig BLÄÄÄ dag...en sån där dag när man helst vill ligga kvar i sängen under täcket och inte finnas!! Men tyvärr så funkar det ju inte så...inget blir bättre av det! Så det va lika bra att kliva upp och fortsätta dagen som vanligt!

Nu har "historien" med Telia börjat igen för min del! Blir så trött och frustrerad av detta företag! Som jag har skrivit tidigare så skaffade jag ett Tv-telefoni och bredband iett...tänkte att det skulle vara bra? Tv´n har inte fungerat klokt på hela tiden, telefonen har "gått" upp och ner och nu har jag inget bredband!
Ifredags gav jag upp och ringde Telia och sa upp tv´n med omedelbar verkan, eftersom det inte har fungerat. Det va inga problem, jag skulle ju ha kvar mina "gratis" kanler.....men inte då!!! Jag har ingen tv alls! och när jag ringde om bredbandet i går...så var det inte deras "problem" att det inte funkade, dom tyckte att jag skulle ta dit en tekniker eller ringa deras dyra support (typ 20:-/min, max 299:-/ärende!) Aldrig i livet!! Nu hoppas jag på att Martin eller Mattias kommer hem snart så dom kan hjälpa mig/oss! så iallafall bredbandet fungerar!!

Hörde precis om Telia på radion.....att det va några som varit utan telefon i ett bra tag utan att få det att fungera?! Blir man trötte eller blir man trött???

Någon som vet vad man ska ha istället, något som är bra och fungerar?


Ikväll ska jag tröstäta lite glass!! Fick en bytta Ben & Jerry glass av Pannan i Morsdags pressent!! Mumms va god den va!!

Ha det bäst o va rädd om dig!!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Oh no har vi inget internet :S kommer dö eller nått...

2010-06-01 @ 16:59:15
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0