Trött söndag...

Söndag och jag är jätte trött! En sån där trött o seg dag.... som man bara vill ska ta slut så man kan gå och lägga sig! Inget vettigt har blivit gjort på hela dagen...fats vi har varit och Grattat Kalle kusin som fyller 14år idag! Grattis Kalle!

Gårdagens cykelfest avlöpte mycket bra och var jätte trevlig! Vi hade förrätt och serverade Nubberöra på mörkt bröd, öl och snapps till dom som vill ha! Tanken va att vi skulle ha kunnat sitta ute! Men NEJDÅ...det va ju halv storm och regnskurar i mellanåt, så det blev att sitta inomhus.




På varmrätten blev vi serverade en jättegod kycklingfilé med fetaost och oliver tillsammans med pasta... mmm så gott! Efter det var det bara att cykla vidare till efterrätten... som bestod av en jättegod björnbärs glass och tillhörande dessertvin!


Eftersom värden även hade jobbat som bartender så bjöds det en massa goda drinkar...


...och värdinnan bjöd på cigarrer....men jag avstod!


Åsa, jag och Cissi trvdes bra i soffan!

Sista anhalten på cyklandet var Folkethus där alla samlades, där bjöds det på jättebra livemusik och mycket dans blev det!!


En glad Kärlek som hade fått "svänga sina lurviga" hela kvällen...


...framåt småtimmarna cyklade vi hemmåt, trötta, glada och nöjda (och svettiga? iallafalla jag!) efter ännu en lyckad cykelfest! :)

Hoppas verkligen att det blir ännu en nästa år?!

Nu får det bli en kopp te och macka innan John Blund kommer på besök.... känner att han finns i närheten?! haha... *gäsp*

Njut av livet, Lev här och NU!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Wow, cigarrer skulle jag aldrig tacka nej till!

När kan du komma in till stan så vi kan ses?

2010-06-14 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0