Kurera mig!

JUst nu håller jag på att kurera mig med ingefärs avkok tillsammans med citron! Tror ni det är gott? Näää....men jag har åkt på någon bacill som satt sig i halsen och luftrören. Kände lite igår men vaknade inatt och kände att det var ännu värre! :( Jag måste va pigg i morgon för då ska jag och Kicki åka med Bikupan till Liseberg! Hjälpa till med att hålla ordning på alla 9:orna! Men jag tror inte att det behövs, dom kommer att fixa det kanon.
Det ska verkligen bli kul :)


Har även druckit en massa te!

Ikväll skulle jag ha träffat min Carina kompis, fick ett sms av henne i går att hon tyckte att det va dax att träffas...det va ju ett tag sedan. Man jag ville inte smitta ner henne o hon va heller inte sugen på att åka på mina baciller. Men vi träffas ju snart, när vi ska till Ullared på liten shopping semester!? haha, 2 nätter bokade på Ullareds Motell. Det kommer att bli kanon kul...shopping, vin och fnitter! Kan det bli bättre?

Imorgon så kommer Martin hem! Åhh... va det va längesedan vi träffades! Vet inte hur länge han stannar men över helgen blir det iallafall. På fdag är det ju dax för Pannan att sluta 9:an, så då kommer vi att vara där.


Imorgom kommer Martin hem! <3

Nu tror jag att det är dax att ta en kopp te till och sätta mig i soffhörnet och läsa min bok (Katedralen vid havet) ....som jag är i slutet av, och den börjar bli sååå spännande!

Ha det gott o va rädd om dig!
Njut av livet!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0