Shopping eftermiddag :)

Åhhh vilken underbar dag det har varit i dag!!! Helt otroligt :) Solen sken från en blå himmel och det har varit rena sommarvärmen ute! Kan inte bli mycket bättre!

Kicki och jag har varit inne och gjort stan! Vi jobbade fram till lunch, kompade på em för vi hade tid för mammografi efter lunch, men vi tyckte att när vi ändå skulle in till stan så var det lika bra att vara lediga hela em!
Mammografin gick bra, men fasen va ont det gör!! Tur att det inte är så ofta man behöver göra detta.

När detta var färdigt så gick vi ner till stan, vi började med att äta sushi! Kicki hade aldrig testat detta och blev jätte förtjust...så det blir det fler gånger!


Mums för sushi!

Sen var det dax att börja shoppa!! Det blev en hel del linnen inhandlade, för både mig i Kicki! Konstigt att vi oftast fastnar för samma kläder... Som tur var så hade jag en del "pressentkort" att handla för så det blev inte så dyrt! :) Efter några timma på stan så var energin ganska slut, så det fick bli en fika på Millas, glass o kaffe!! Där satt vi och kollade in allt folk som gick förbi! Ganska fnittriga....så det har blivit mycket skratt i em :)


Varsin god glass.....

Nu var det dax att kolla skor! För det behövde jag...har bara mina converse, o det blir lite varmt nu på sommaren tycker jag! Men på Skopunkten hittade jag 2par skor och Kicki 1par...så det blev 3 för 2! Bra va :) sen fick jag dessutom 10% rabbat, så det blev verkligen billa skor!!
När vi var där så träffade vi även på Carina kompis som var där och köpte skor med sin dotter.

Det sista vi gjorde innan vi körde hem var att handla lite mat på Maxi! Sen va pengarna nästa slut :( Men va gör det?? Vi har verkligen haft det kanon!!!
Tack Kicki vännen för en super eftermiddag! Det får vi snart göra om igen!!

Njut av livet! Det går inte i repris!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

..ja himmel en sån härlig dag :-)...TACK själv vännen

2010-06-03 @ 08:23:09
Postat av: Anonym

Åh, glass som är så gott. :P

2010-06-03 @ 13:37:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0