Helgresumé

Oj! så länge sedan jag bloggade!! (4 dagar sedan) Det va inte alls meningen att det skulle bli så! Men jag har verkligen haft fullt upp + att datorn för det mesta är upptagen! Så nu har jag bestämt mig för att köpa mig en egen, som jag får ha i fred och när jag vill!

Fredagens skolavslutning gick jättebra och det var så fint i kyrkan....det va nästan så att tårarna kom nerför kinden.
Detta va ju "min sista" grundskole avslutning... Det är verkligen något visst med att sjunga "Den blomstertid nu kommer" det sitter kvar sen man var liten och själv hade ett långt och härligt sommarlov framför sig! :)


Pannan i sin fina avslutningsklänning :)



På kvällen var det avslutningsfest för alla 9:or, som skötte sig kanon bra! (Vi var några vuxna som var där och såg till att "allt gick rätt till") Alla verkade ha roligt, dansade och hade kul! Precis som det ska va när man slutar 9:an! :)


Pannan och några av hennes klasskompisar

Lördagen gick åt till att försöka att ta det lite lugnt! Titta på Prinsess bröllopet.... *suck* så fint det va!
Jag har ju haft "alla" mina barn hemma i helgen, så det har verkligen varit fullt upp, pusslande med sängplatser bl.a. På lördags kvällen var vi inne i stan och åt. Vi var på Venecia och åt jättegod pasta....på vägen hem gjorde vi ett besök på Hemmakväll för att köpa lite godis...de va ju trots allt lördag :) hahaha...


3 av "mina" barn... Mattias, SaraFia och Martin

I söndags vaknade jag mer förkyld än någonsin! Jätte otäck hosta och ont i luftrören...inte alls kul :( så det blev att ta det lugn hela söndagen, hade inte så stort val, orkade inget annat!
Igår var jag hos doktorn och fick hostmedicin + att dom tog lite prover för att se om det ev kunde va lunginflamation? Det får jag verkligen hoppas att det inte är....så idag är jag faktiskt hemma från jobbet, för att vila upp mig.

Måste ju va frisk nästa vecka när jag ska följa med Carina kompis på en 3 dagars shoppingtur till Ullared.....hahaha!! Men det ska verkligen bli kul! :)

Nu ska jag sätta mig och börja på en ny bok, har läst ut "Katedralen vid havet" en kanon bra bok, kan verkligen rekomendera den.

Ha det gott och Njut av Livet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0