Kan de va sommar???

Så var det måndag igen och ännu en ny vecka börjar ta fart...åhh,veckorna brukar ju gå ganska fort!! så snart är det helg igen, då är det dags för årets cykelfest!! Ska verkligen bli kanon kul! :)

Ikväll har vi kört lite spinning + styrka....det va ett tag sedan (1v) som jag tränade sist!! Aldeles för länge, men förra veckan hade jag fullt upp varenda kväll! Denna vecka är det lite lugnare :)

Helgen tillbringade ju jag o Kärleken på Gotland, jag bara älskar att komma dit! För mig är det verkligen att varva ner o bara få va, även om vi haft fullt upp o hjälpt mor o far att fixa i trädgården...
På lördagskvällen var vi inne i stan och åt, vi var på Packhuskällaren, en mysig restaurang med medeltidskänsla.
Vädret kan man ju inte heller klaga på..... hoppas att det fortsätter att vara så fint, även om det inte varit det idag!


Kärleken hade den stora äran att klippa gräset....


...medan jag planterade blommor!


Titta så fint de blev när vi var färdiga!


Åhh...härliga sommar!


Det va ju faktiskt Sveriges nationaldag i söndags.... då gäller det att flagga!

NU har SaraFia och Pannan gjort varsin kopp te till oss.
SaraFia och Ansgar har förövrigt flyttat hem hit idag för att stanna hela sommaren... :)
Imorgon ska hon på intuduktion på sitt sommar jobb! Det kommer säkert att gå jättebra!

Ha en bra dag o va rädd om dig!
Lev Här och NU!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0