Hemdax

Söndag förmiddag och vi håller på att packa ihop oss för att dra hem till Hovet igen! Vi har haft en kanon mysig helg här hos SaraFia. Varit på stan och shoppat, fikat och bara haft det bra!

Ifredags var Pannan o jag själva på stan eftersom SaraFia var i skolan och på kvällen kom Mattias och Martin.
Igår var vi allihop på stan, Jag, Pannan, SaraFia, Martin och Mattias..."alla" mina barn! <3
Vi var och käkade lunch på Waynes coffe, och naturligt vis en massa shoppande. För min del blev det inte så mycket bara en scarfs och ett par blommiga strumpbyxor...lite vårigt tyckte jag.

På kvällen fixade Martin o Mattias middag, en kanongod kycklinggryta med ingefära och cocacola!! Jättegott!©

Bilder från helgen kommer när jag kommit hem.

Ha en skön söndag och njut av Livet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0