Sköna söndag

Söndag söndag... Tycker att söndagarna kan var en bra dag! En dag utan en massa måsten? iallafall här hemma hos mig. Söndagarna  tar jag sovmorgon, tar det ugnt och gör det jag känner för :) och söndagskvällarna tillbringas oftast i soffhörnet, en av dom själskrivna tv kvällarna hemma hos oss, sen kan de va så att tv´n inte är på så mycket resten av veckan?!

Idag hade jag tänkt ta mig upp till gymet och en "runda" på löpbandet, är ju iväg hela dagen i morgon så då blir det ingen träning :( Åker redan kl 06 och är inte hemma förrän 22...så det blir en lååång dag!

Igår va SaraFia och Martin på Kent i Göteborg, har inte hört något från dem ännu men jag hoppas att dom hade det kul! Jag fick ett mms när dom stod i kön.


SaraFia o Martin i kön till KENT!

Sen har jag fått hem mina röda fina stövlar,som kommer att piga upp i "blasket" nu  när all snö smälter!
Tack för hjälpen Cissi!


Min röda fina stövlar...nu får de va hur "blasikgt" som helst ett tag framöver! Ha ha :)

Ta det lugnt idag och mys på....
Lev här och NU!
Kram



Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Vilka superläckra stövlar! Vill oxå ha ;)

2010-03-22 @ 12:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0