Stockholm t.o.r

Igår var jag i Sthlm tur o retur, nästan! Jag tog flyget upp kl 07 för att gå en kurs i diarie föring! Hur upphetsande är inte det? ha ha... men det va en bra kurs o vi va inte mer än 3 deltagare, så det blev lite mer "personligt". Sen var det dax att ta tåget hem kl 18:20 vilket resulterade i att jag hade 1,5 timmar på mig att shoppa loss! Inte så lätt, ganska stressande faktiskt! Men jag hittade en tröja till mig en klänning till Pannan och en pressent till SaraFia som fyller år på fredag! Nu är du nyfiken va?? Hi hi

När jag väl var hemma igen strax efter kl 22, trött som bara den, var det dax att hoppa isäng! Det blev ju inte så många timmars sömn natten innan, eftersom vi fick åka in till "lassis" sent på söndakvällen och andas med Pannan, som hade svårt med andningen, men efter 2 "andningar" och kortisontabletter kände hon sig bättre och vi fick åka hem.Igår var hon i skolan, kanske inte det bästa?? Så idag, tisdag, har hon varit hemma från skolan igen och de får hon vara i morgon oxå...om hennes mamma får bestäma!?

Nu är det dax för lite kvällsmat, kantarellsoppa! Så kanske Pannan får i sig lite mat oxå?
Sen ska vi vara lite wilde and crazy...vi ska titta på ett hus!! Titta kan man ju alltid, så får vi se??

Ha det bäst o va rädd om dig!
Kram


Kommentarer
Postat av: SaraFia

Åhå, nu blev jag himla nyfiken! :D

2010-03-24 @ 15:51:35
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0