En vanlig måndag

Så var första dagen på denna vecka avklarad! har jobbat som vanligt, och min "jäkla" huvudvärk vill inte ge med sig :( den ligger där och lurar hela tiden...

Har iallafall varit på gymet en runda i kväll, hade tänkt att jag skulle få en plats på spinningen...men det va fullt! så det blev en timme på löpbandet istället och lite styrka efteråt :)

Har pratat med både SaraFia och Martin idag, alltid lika mysigt att prata med sina barn! <3 Snart ska vi ju ses allihop i Västerås hemma hos SaraFia...det ser jag verkligen framemot!

Imorgon ska jag bjuda Kärleken och Emil på middag! Emil var sugen på "riktig" mat! Få se vad jag kan hitta på! Alltid lika roligt när maten är uppskattad! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll och morgondag!
Njut av Livet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0