Gästbloggning alá Pannan

Jag har nu fått oder från Mami att blogga lite eftersom hon själv är ute med A-C och tar en drink, eller två, kanske tre, hehe.
Jag hoppas att alla har iallfall lite koll på vem jag är annars så kan jag meddela att jag är mamis yngsta dotter!

Iallfall så befinner sig Mami och jag just nu på underbara Gotland. Idag har det varit lite mulet med klarnat upp mer under kvällen och slutat med klarblå himmel och 20grader varmt. Riktig sommar värme. Shit, jag suger verkligen på gästbloggning. Jag är verkligen dålig på det. Men jag ska försöka lite till.
Jag kan ju först säga att jag har världens bästa mamma som har kört runt mig lite här på ön bara för att jag vill ta mina foton, så hon har kört hit och sedan dit och det är ju superduper snällt liksom.
Haha, jag blir helt skrämmd varje gång morfar nyser. Jag förstår verkligen vart mina höga nysattacker kommer ifrån. Och morfar nyser sisodär kanske en nys var oh varannan minut, ganska jobbigt eftersom man blir ju typ MEGA DÖV!!

Vad har vi mer gjort. Idag har mami, jag och en förvirrad morfar traskat runt lite i Visby för att egentligen bara köpa en ring till mig. Men istället så handlade mamma en ny tunika och en jacka, liksom wow. Det är ju typ som i vintras då mami skulle handla lite mjölk på maxi och kom hem med två stora mat påsar och en dammsugare. Kanske inte riktigt det som var meningen. Menmen, jag älskar henne lika mycket ändå och det är ju toppen.

Ne, nu får det räcka med bokstäver. Men jag kanska bloggar med någon bild här imorgon innan mami kommit hem från stan, haha


Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Ha det mysigt på Gotland!

2010-05-14 @ 21:25:12
URL: http://oskii.blogg.se/
Postat av: SaraFia

hahahah älskar "Det är ju typ som i vintras då mami skulle handla lite mjölk på maxi och kom hem med två stora mat påsar och en dammsugare" hahahah jag dör!

2010-05-14 @ 23:25:51
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Kicki

hahaha..ja så kan de gå. Blir inte alltid som man tänkt sig av nån anledning

2010-05-15 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0