Back in real life!

Så var man hemma igen efter en helt underbar resa! Massor av god mat (vågar inte ställa mig på vågen!) och dricka och naturligt vis massor av SOL och BAD!!
Vi har bara tagit det lugnt, varit ute och gått promenader eller tagit en simtur på morgonen, för sen blev det för varmt för att orkar röra sig något nämnvärt! Dagarna har gått åt till att ligga vid strandkanten och bara ha det gott! (Du gissade rätt SaraFia, hihi!) Fast någon kamel har vi varken sett eller ridit på.

Här om dagen var det riktigt varmt...ca 50grader i solen och 40 i skuggan, nästan så att jag tyckte att det va för varmt, fast bara nästan! Så den dagen tillbringades mes i vattnet!

Sen har vi varit uppe och flugit falmskärm efter en båt! Kanonhärftigt, ca 100m upp i luften satt man och dinglade med benen och hade en helt otrolig utsikt! Va faktiskt inte ett dugg nervös eller att jag tyckte att de va läskigt!

Lovar att jag ska lägga in bilder från veckan, förhoppningsvis blir det redan i kväll.... för i morgon är det jobb igen som gäller! Det är verkligen tvära kast! haha...

Ha det gott och NJUT!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Välkommen hem!

Va glad jag blir över att ni har haft det kanonbra.

Vi får ta en lunch/fika någon dag när du är i Växjö.

Kram Carina

2010-09-09 @ 14:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0