Russtad för regn

När jag kom hem från jobbet idag var jag helt slut i hjärnan (mer än vanligt! haha..) Så först blev det lite mat eftersom Pannan var vrålhungrig efter en lång dag i skolan. Sen tänkte jag att en promenad skulle inte sitt fel, typ vädra sig själv och hjärnan lite. Men när jag ska ge mig ut så fullkomligt vräker det ner regn.... Men, jag hade bestämt mig så på med regnjacka, stövlar och vantar! sen ger jag mig ut...så himla skönt! Och ännu skönare när man kommer hem!

När jag kom hem så ringde min bästa sommar syrra A-C, så det blev ett långt samtal med henne. Till helgen får jag träffa henne igen <3 ska bli sååå kul!

Bästa sommar syrran A-C!

Nu har snart Pannan städat färdigt sitt rum, ÄNTLIGEN! undrar hur länge det är städat denna gången? Hoppas på ett par dagar ialla falla!

Visst behövdes det städas..... *suck*

Nu ska Panna och jag ta oss en kvällsfika, Pannan har beställt kanelbullar och varm mjölk,
själv tar jag en kopp te!


Ha det gott o va rädd om dig!
Lev Livet Här och NU!
Kram



Kommentarer
Postat av: Pannan

Hallå, det är inte mitt fel att kläderna och sakerna hoppar ut och lägger sig på golvet :(

2010-09-25 @ 19:13:53
URL: http://eklundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0