Frukost med Zeus

I går morses så hade vi grupp frukost på jobbet, hela Zeus samlades utanför Hemma hos oss klockan 08:00 för att äta en underbar frukost! Detta är en liten kvarterskrog som sattsar på närproducerat och hemlagat.
Jag måste säga att det var helt underbart gott alltihop, där fanns bla hembakat bröd, supergoda hemlagade marmelader en tomat och vanilj marmelad, min favorit till den goda osten! som förövrigt kom från Den lilla ostbutiken och en hallon och choklad marmelad!! Mmmm...så goda!



Det bjöds även på goda pålägg som skinka och korv,ostar och kokt ägg, fil och muslie, även den var hemlagad.
Jag som älskar att sitta länge och äta en god frukost var nästan i himmlen! haha...





Det här var första men absolut inte sista gången jag besöker dem, funderar på att ta med mig familjen dit och äta. Kan tänka mig att denna kommer att vara underbar....

Som sagt...
Njut av varje minut!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0