Te och glass :)

Sitter hemma i soffhörnet och tittar på morgontv, är hemma från jobbet eftrsom jag har en hals som inte alls vill vara med! Jag låter som om jag skulle har varit uppe hela natten och druckit wiskey och rökt cigarr, världens basröst! Inte läge att sitta i telefon hela dagen...
Så istället sitter jag här med en stor kopp te och försöker lindra halsontet istället.


Massor av te kommer det att bli idag! och glass, för det får/kan man äta hur mycket som helst utan att få dåligt samvete när man har ont i halsen :)

Jag måste piggna till innan lördagen då jag och Kärleken ska iväg. Han är oxå vrålförkyld denna veckan. Visst är det typiskt, Bara för att man har något bokat sen ett tag sedan så ska man bli sjuk precis innan!


Ska fortsätta att läsa min bok, som nu börjar bli riktigt spännande!Har inte så många sidor kvar.

Ha det gott och va rädd om dig!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

boken börjar bli spännande när det inte är många sidor kvar? det låter tyvärr som en seg bok.

2011-04-07 @ 10:51:42
Postat av: Karolin

Det enda som är bra med att vara lite sjuklig är allt varmt te man får dricka och att sitta och sega framför morgonprogrammen på TV.

2011-04-07 @ 21:31:56
URL: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0