Lördags middag

Söndags kvällar är ganska sköna om det inte hade varit för att man ska upp tidigt och iväg till jobbet dagen efter! Annars är det oftast en lugn och skön kväll. Som idag tex efter maten så tog vi plats i soffan kröp ner under en filt och tittade på en film. Bara sitta där och mysa...

Igår efter frukosten så åkte jag och jobbade en stund sen mötte jag upp Pannan vid bussen och vi körde förbi fiket och köpte lite gott till fikat :) För min del blev det en semla, mums va gott det är! (fast detta var bara den 2:a iår)
PÅ kvällen kom Tom och Lena hit på lite middag. Hade fixat en ugnsbakad lax med pommes duschess och vitvinsås, till detta blev det champange att dricka.




Till efterrätt hade jag gjort vitchokladfondant med passionssås

Efter middagen blev det ju att titta på den sista deltävlingen av melodifestivalen. Tycker att det va många bra låtar denna gången... Spännade att se vilken låt som vinner allt.

Nu är det bara att njuta av dom sista timmarna på en härlig kväll. Synd bara att det ska gå så fort, men som tur är så går ju veckorna lika fort!

Lev livet och njut!!
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0