Biokväll

Ett litet inlägg innan jag ska "knyta" mej. Jag har ju varit i gång sen tidigt i morses!! så med all rätt börjar jag bli trött!
I kväll var ju jag, SaraFia och Pannan på bio, Sommaren med Göran, rolig film med många härliga skratt :) Som vanligt är jag ju ganska duktig på att skratta när ingen annan gör det.....och detta hände även idag! Men "barnen" är vana så dom bryr sig inte längre.....


Mina älskade ungar!! Älskar er!!

Nu ska jag ge datorn till SaraFia igen, som blev putt när jag ville skriva lite! Fattar inte hur vi ska klara oss utan hennes bärbara när hon flyttar tillbaka till Storstaden??!! Hmm...

Gonatt o suss så gott!  I morgon är det ännu en underbar dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0