Garagefest

I går var det som sagt Garage fest hos Micke. Idag har det varit en "seg" dag...... fattar inte? Var hemma och i säng runt 3tiden! Men det var det värt! Det var en kanon kul tillställning.
Vi kom dit vid ca 18 tiden efter att först ha träffats här hemma hos mig, ialla fall jag, Kärleken, Lasse och Julia. Ett riktigt regn och rusk väder var det (skulle kunna tro att det va november?).Men Micke hade tänt i kaminen och det var sååå mysigt i garaget! Vi blev bjudna på Välkomstbål sen var det mat, fläskfilé och kanon god potatis grantäng.
Efter ett tag blev det dans, ialla fall bugg! Jätte kul :) jag buggade så att jag har jätte ont i min axel idag!! Smällar man får ta!


Födeslsedags barnet själv! Micke










Skål!!

Tjejerna som skötte baren!

Inga komentarer!!??? eller???

Party pinglorna

Dom Coola grabbsen......

MIn bästa kompis Kicik och jag!!! Puss gumman!

Detta var några av bilderna som togs under gårdagen, alltid lika kul att ha med kameran!? eller??? haha...
Vi har som "tradition" här i familjen, att den som känner sig mest "sliten" eller är bakis får bjuda dom andra på pizza dagen efter!! Så i kväll är det pizza som gäller och det blir Kärleken som får bjuda idag!! Inga komentarer....

Ha det gott! i morgon är det måndag och ny vecka igen! Härligt!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: SaraFia

Ni såg ju utan tvekan ut att har party, HAHA!

2009-08-16 @ 18:44:33
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0