GRATTIS!!!

Åhhh....glömsk som jag är så glömde jag ju att Gratta Kärleken i förra inlägget!
Nää...han fyller inte år.... Han har vunnit en resa, till ett världe av 6000kr!! Inte illa va!! I helgen så var Kärleken, Micke o Kicki i Emmaboda på Power Meet och man kunde vinna priser på sin inträdesbiljett, åh hur stor är chansen egentligen??? att vinna första pris bland 3500 pers??? Ganska liten! Men det va precis vad han gjorde! Grattis Grattis!!
Så nu kollar han resor för fullt, det kommer att bli ett varmt land och jag får följa med!! :) Tack Kärleken!


Denna bilden har Kicki tagit på en glad vinnare!!!

Tror inte att det va nått annat viktigt som jag glömt??? i så fall återkommer jag igen!!

Ha en fortsatt bra måndag kväll! Själv ska jag på budget möte! Hur kul på en skala 1-10?? -2...suck!
Men efter det så blir det lite träning på gymet!! Det ska bli KUL!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

3500 bilar.... alltså ca10 000pers säkert...så nix det var inte dåligt o förbaskat kul o va med :-)

Kramen

2009-09-01 @ 07:21:57
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Grattis!

Härligt att resa till playan.

2009-09-01 @ 15:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0