Inneboende

Så var det onsdag och mitt i veckan. Har haft min morgonträning i dag, klockan ringde 05,15 pip!! och jag kom upp utan problem!!! Tycker själv att jag är jätte duktig! Idag var jag inte själv utan hade sällskap av Kicki och Jessica, som oxå kommer att träna på onsdagsmorgonen! Alltid lättare när man är fler, jobbigare att "balla ur" då!

Igår kväll var jag hos min Carina kompis! Blev bjuden på ost & skinkpaj, sallad och till efterrätt blåbärspaj!! Mmmm va got det va! Känndes som om jag skulle va tvungen att gå hem så mätt va jag! Vi satt och löste många av världens problem!?? Ha ha... Satt uppkrupen i fåtöljen med en kopp te och bara hade det trevligt, det sånt här man måste ha tid med, det blir så mycket lättare då!

Sen har jag även fått en ny inneboende som i och för sig bara kommer att stanna 1vecka innan den drar vidare till Storastaden..... Jag pratar om SaraFias nyinskaffade kattunge! Jag kan inte säga annat än att den är jätte gullig! Tuss heter den.


SaraFias kattunge Tuss.

Idag sätter även skolorna i gång igen!! Det var en trött Panna som kom upp i morses! Nu har hon bara 1år kvar i högstadiet sedan blir det gymnasiet...... hallå vart tog tiden vägen??? Tyckte nästa att hon nyss började skolan...


Hittade en gammal bild på en trött Pannan!

Ha en fortsatt bra dag och njut av livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Tack, för en mysig kväll!!

Jag sov så gott för jag fick öppna mig lite...hihi

Vilken kanon lunch du fick i torsdags, jag säger bara det är KÄRLEK!

2009-08-21 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0