Kattunge efterlyses

Tjo! Det är jag, Sara, som är här och gästbloggar lite på min mors blogg! Iaf, jag har en efterlysning angående kattungar som jag letar efter, så om du har några kattungar, eller känner nån granne/nån på jobbet som vill bli av med någon, skriv en kommentar här i min mors blogg eller på min egen blogg; Cheaapo.blogg.se!

Taget från min blogg 13/8:
Iaf, snart är det dags att köpa kattunge så om någon har kattungar leveransklara tills nästa vecka, SÄG TILL! Den kommer att bli en innekatt, vi kommer gå ut och gå med den i koppel, köpa klösträd och bygga olika "etapper" i lägenheten som den kan aktivera sig på! Jag ska ha en hankatt, och är ute efter en helgrå, alternativt med typ vitt ansikte/vit mage. Kan även tänka mig en crémefärgad hankatt, eller en långhårig vit katt! I närheten i Hovmantorp ska det vara! Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Kicki

oj oj då så du ska bli kattägare nu...hunden då??

allergin har växt bort förstår jag..hm

2009-08-13 @ 15:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0