Morgonträning!!

Nu äntligen har jag gjort det!! Varit på gymet och haft morgonträning! Det är en dröm jag har haft att gå till gymet på morgonen o träna innan man går till jobbet! Eftersom jag är så oerhört morgon TRÖTT, så är det inte så lätt att komma upp, men jag har gett mig den på att jag ska fixa det! Kicki och jag bestämde oss för att köra ett morgon pass i veckan. Men eftersom hon börjar jobba strax efter 7 och har 2,5 mil att köra så kommer det att bli tidigt!! Typ halv 6, gäsp! men det är det värt, för det är så skönt efteråt!! :)

Här kommer lite bilder från ett toppenställe, Djupvik på Gotland. Var där ute vid ett par tillfällen i sommras. En verklig oas!


Restaurangen i Djupvik.


Utsikten från restaurangen, Fiskelägret i Djupvik.


A-c och jag njuter i soffan efter en härlig lunch.

Ikväll blir det bio med döttrarna, Sommaren med Göran, hoppas att den är så kul som man hört? Men det är iallafall trevligt att gå på bio emellanåt!

Ha en fortsatt bra dag, det ska jag ha!!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0