Nu har jag börjat....

....att förbereda för ommöbleringen!! Har börjat att plocka undan efter SaraFia, tyckte först att det såg så fint o bra ut när hon flyttade i tisdags....men började man titta ordentligt så var det en massa "undanstoppat" lite här och där!!! Typiskt henne!! Men nu har jag fått rensat..... Så i morgon börjar jag!! Ska bli så kul är verkligen laddad för detta.


Åhhh så härligt detta ser ut!! Längtar redan till sommaren...

Jag återkommer med lite före och efter bilder när jag har möblerat färdigt, det kommer säkert att ta ett tag, typ 1v eller så? Nu ska jag göra mig en stor kopp te och sätta mig och läsa Drömmhus & Trädgård som jag fick i "lådan" idag. Hoppas att hitta lite nya idér!



Ha det fortsatt gott i kväll! I morgon är det fredag!! Yippi!
Kram & Go natt!

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Har du piggnat till nu?

Gulligt av kärleken att önska en låt i radion till dig så du piggnade till. Visst gjorde du det när Tomas Ledin strömmade ut?

Idag är det fredag och jag ska fira av en kollega som flyttar med lite after work mat. Men kommer ni in till stan ikväll för att svinga ett glas?

2009-08-28 @ 06:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0