Ommöbleringstankar

Känner att det är läge för en förändring här hemma! Antingen får jag försöka att hitta ett nytt boende, men det vill jag igentligen inte! eller så får jag göra om här hemma..... Har ju bott här i 5år nu. Så det är liksom dax att göra nått!
Har funderat på att göre en STOR ommöblering, "skifta rum" liksom. Att jag flyttar ut tv rummet där jag idag har matsalen och matsalen där jag har tv rum idag? Måla om väggarna vita... inte direkt kritvita, det måste va någon brytning i. Sen kan jag möblera med färger istället.
Har gått och haft dessa tankar ganska länge nu, men det är först nu jag känner mig "redo", det tar ju lite kraft, tid och energi!
Hoppas verkligen att detta kan bli bra...?? Om du har några förslag är du välkommen att höra av dej!


Var och köpte "färska" blommor på torget i lördags...älskar att ha "färska" blommor överallt!
Man blir så glad av det.

Nu ska jag sätta mig och titta på en film och äta "singel" glass (kallar det så när man äter direkt ur byttan som all singlar gör i filmer när dom är deppiga!) Men jag är varken deppig eller singel....tycker bara att det ser så mysigt och GOTT ut!


Mumms va gott! :)

Ha en forsatt bra kväll o Go´natt när det är dax!
Kramar

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Men mamma du möblerar om typ heeela tiden känns det som, men du och anna kan ju prova och se hur det lir isf! ;D

2009-08-12 @ 13:47:48
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0