Shopping i Ullared

Idag har jag varit ledig från jobbet för att åka med mina döttrar + syster dotter, Ebba, till Ullared! Vi klev upp tidigt 05,30 gäsp, för att 1 timme senare sitta i bilen på väg till detta enl. mina döttrar, shopping paradis!?? Ha ha, vet inte om jag håller med?
För Ebba var detta första gången hon var där, hennes mamma komer aldrig att åka dit och jag tyckte att detta är något man måste ha varit med om! så man vet vad "folk" pratar om.... Så det var lika bra att hon fick åka med Moster...


Ebba och SaraFia


SaraFia och hennes kvitto.....men det blev massor för pengarna!

I morgon,onsdag, är det jobb igen. Sen ska jag in och klippa mig på kvällen och efter det är jag hembjuden till min Carina Kompis! Det ska bli kul att träffa henne igen efter hela långa sommaren.... Kommer att bli en massa "babbel" om allt och ingenting, som vanligt!! Ha ha... Det är väl så att vi tjejer behöver träffas och prata av oss emellanåt?? eller?

Ha en fortsatt bra kväll!
Kram från en mycket trött mej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen ikväll!

På menyn:

Ost och skinkpaj med en lätt sallad

Efterätt:

Blåbärspaj med en tjock och fet blåbärspaj.

Dryck:

Lingondricka, lätt spetsad med hemkört.

2009-08-18 @ 15:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0