Sol Sol Sol

Åhh... va härligt att det äntligen är SOL på en blå himmel!!
Kom hem från min "älskade ö" i tisdagskväll, allt gick jätte bra och visst känns det skönt att vara hemma......men jag hade ändå velat stanna kvar, speciellt nu när det är sånt kanon väder!
I Onsdags åkte vi en sväng till Öland för att ta vara på solen. Precis när vi skulle köra så ringer Kärleken och undrar vart vi är..." Vi ska precis åka hemifrån" säger jag - Vänta då, så häger jag med! säger han, jag tänker strunta i jobbet idag när det är så härligt väder! Så han hängde med och vi hade en kanon dag på stranden! (blev verkligen paff att han var lite "wild and crazy" och tog ledigt från jobbet, det har visst aldrig hänt tidigare!!!) Efter stranden så tog vi naturligt vis en sväng till IKEA när vi ändå åkte förbi.........!!!!

Gårdagen tillbringade jag hema hos Kärleken, han bor precis vid vattnet! Först på morgonen fixade jag frukost, nybakta scoes till Pannans natt gäster (3st) sen var det sol och bad som gällde hela dagen....... Tycker att det är så härligt! Det gäller ju att passa på....börjar ju snart att jobba igen, suck! På kvällen kom 2 av Kärlekens barn hem och ska vara hemma över helgen,så vi passade på att grilla, Pannan var oxå med.
Sen pratatde jag med Martin som oxå kommer hem över helgen!! Ska bli så mysigt att träffa honom vi har inte setts på jätte länge!!! SaraFia kommer hem från Storstaden, så i helgen har jag fullt hus!! Härligt!!

Lovar att jag ska försöka att lägga in mina bilder från semestern så snart som möjligt.....

Ha en fortsatt bra dag!! och njut av solen!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0