Tillbaka

Idag är jag "Back in business" igen, har inte riktigt ro att vara hemma längre. Men faktum är att jag är sååå mycket bättre idag! Känns jätte härligt! Tack för tipsen, mot förkylning. Har testat både the med rom, rå vitlök och haft strumpor på mig hela tiden, och det verkar ju onekligen som det har funkat? Men jag ska ta det lungt någon dag till så det inte kommer ett bakslag!

Igår kväll var Kärleken och han son hemma hos oss och åt, jag hade gjort lasange i utbyte mot att Kärleken kollade min bil som ska besiktigas idag! Hoppas verkligen att det går bra men det tror jag att det gör! Efter maten satte vi oss i soffan och slappade, jag fortsatte att läsa min bok, som jag förövrigt läste ut i natt! Kunde inte sluta nu när det var som mest spännande och inte så många sidor kvar! Kan verkligen rekomendera den, Inte ens det förflutna av Anna Jansson. Har du inte läst dom andra av Anna Jansson,så kan jag även rekomendera dem.

Idag var/är det verkligen höst ute, mulet o ruggit och jag vaknade av att regnet smattrade mot fönstret! Mysigt men lite väl
tidigt, kom igen i mitten av Oktober!
 
 
Visst kan det vara fint o mysigt även på hösten?

Förresten vad tycker ni om min nya header?? Pannan tyckte att jag skulle ha en ny och fixade en. Den är inte riktigt färdig ännu, ska vara en annan bakgrund.
Pratade förövrigt med SaraFia i går och resan upp till Sthlm hade gått bra och TussAnsgar hade skött sig jättebra på tåget..... kommer att bli en berest katt!!

Ha det bra i regnrusket idag, på med stövlarna o ta med paraplyet!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jättefint med nya sidan ;-) o bilder.

Ni är så duktiga.

Visst är lite mysigt med rusket trots allt.. bara det blir fina dagar emellan.

Gå nu inte ut o bli kall idag!

2009-08-26 @ 09:35:18
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0