Tråkigt...

Suck, va tråkigt!! Idag åker jag hem! Vill absolut inte detta, har alltid haft lika svårt för att åka här i från. När jag var liten sprang jag och gömde mig....så att alla fick gå och leta efter mig! jag gjorde verkligen allt för att inte behöva åka här i från! Jag har fortfarande lika svårt för att åka hem, fast nu för tiden brukar jag inte springa och gömma mig, bara tjura och vara allmänt ososcial.......
Inatt sov vi hos A-C, Panna och jag. Eftersom Lillalillasyster och hennes familj har kommit så var det fullt i stugan. Vi hade en jättemysig avslutning i går. Först var vi på stranden, kanonväder! Syrran tyckte att jag kunde hänga med och inte bara gå hemma o tjura över att jag ska åka hem. Sagt och gjort vi följde med.......vilken tur, för det nar verkligen härligt! Sen hem o packa ( packa o packa, slängde ner alla kläder och "grejer" i väskorna) och sedan in till A-C, hjälpte henne först att vara smakråd på några stolar som hon hade tittat på. Sen åkte vi hem och började förbereda maten, men först satte vi oss ute i solen med ett glas vin, ostar och oliver och bara njöt i kvällssolen....så härligt! Sen t vi kanon gott, Fredagspasta, hette det. Efter all denna mat så blev det sofhörnet, vet inte när jag satt där senast? Det var iallafall länge sedan.
Idag på morgonen var A-C och jag ute och gick en runda längst havet innan vi gick hem och åt frukost. Nu har vi packat i hop det sista och ska snart ge oss av till båten...... Vill INTE åka em, vill vara KVAR!!!!!!

Ha det gott idag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0