Flytta hemifrån....

Fattar inte att det redan är torsdag.....hallå, vart tog den här veckan vägen??? Men visst är det skönt att det bara är 1dag kvar till helgen! Alltid något.
På lördag blir det Garagefest hemma hos Micke, det har blivit en tradition att vi har garegefest hemma hos honom så här efter semestern, men i år firar vi även hans födelsedag efetrsom han har fyllt jämnt! Ser framemot detta och tycker att det ska bli jättekul! Det är som sagt aldrig fel med Party!!!

Läste min Carina kompis blogg, och hon är lite deppig eftersom äldsta sonen flyttar hemmifrån. Men det är inte så farligt, lite kämpigt i början kan det vara....men han är ju inte så långt hemifrån utan att det går att "susa" ner till honom om längtan blir för stor! När SaraFia flyttade förra året så kändes det ganska tomt även om jag hade kvar Pannan här hemma. Men vi pratade i telefon flera gånger om dagen den första tiden! Om knappt 2 veckor flyttar hon till Storstaden igen. Och Martin som ska börja plugga på Chalmers till hösten kommer att befinna sig i Storstaden på den andra sidan!


Martin bor i "Storstaden" på västsidan


SaraFia bor i "Storstaden" på östsidan.

Carina vännen, det är bara att höra av sig! Du vet att jag finns här, och att vi kan luncha när du känner för det!
Jag lovar att det kommer att gå bra!

Ha det bäst idag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Tack!

Jag vet att det måste funka...vem vill straffa sitt barn med att bo hos föräldrana hela livet?

2009-08-18 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0