Nöjd med helgen...

I fredags så hade vi lite mys, vi hade tagit upp räkor men kom på att det skulle va gott med även kräftor, så så fick det bli + en massa annat smått och plock. Det va jag, Kärleken och Pannan som var hemma.


Pannan lägger upp kräftorna.


Mumms va gott....

        


Efter maten blev det varsin "Iris", det var så härligt ute att vi kunde sitta på balkongen och dricka den. Pannan beställde varm mjölk?? med vispgrädde! Hennes favo! Efter en stund kom Kicki och Micke på besök så det blev varsin "Iris" till dem oxå!

Stor del av Lördagen gick åt till att möblera som inte gick så bra, som ni kanske har läst? men innan jag började med det så var Pannan och jag i stan, vi gick lite i affärena var på torget och köpte blommor och "grönt". Älskar ju "färska" blommor! så det gäller att passa på att köpa det när man är i stan!
Sen var det dax för fika..... Jag är en riktigt stor fikanörd!! Älskar att sitta på ett fik/Kaffé med en kopp te nått gott till de och bara titta på folk!
Nu har "vi" hittat ett nytt favo ställe i stan, Millas home and coffe, ett kanon ställe enl. mig. Allt där inne är även till salu! Goda kakor/pajer, STORA koppa till te´t, dom har även mat pajer och mackor, men jag har inte testat dessa ännu.


Pannan med smothie och hallon paj.


Extra STORA te koppar!!

Och i går söndag fick jag gjor en massa här hemma! Plockade och donade, tvättade, fick även in ett tränings pass, jätte skönt eftersom jag inte har tränat på över 1v pga förkylningen! Kände mig jätte nöjd på kvällen när jag satte mig i soffan i mitt  ny om möblerade rum!

Ha det gott idag, måndag, början på en ny härlig vecka!
Kram


Kommentarer
Postat av: SaraFia

Haha, det ser typ ut som om koppen ska äta upp ditt ansikte! :p

2009-08-31 @ 10:32:11
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Lull, lull skulle jag också behöva.

Idag ska vi kolla på färg till Violas rum och se om det finns heltäckningsmatta att köpa.

Sen blir det lite lull lull att pynta med ;)

2009-08-31 @ 15:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0