Utlovade bilder

I morses vaknade jag av att det fullkomligt öste ner regn!! Det var grått och trist ute, det blir så mycket jobbigare/svårare att stiga upp då än när solen lyser ute!

I går kväll var vi hos Micke som fyllde år (jämt!) Det var jättetrevligt, vi blev bjudna på en jättegod smörgåstårta och sedan kaffe och morotskaka, något av det bästa jag vet :) Men innan vi stack till Micke så han vi med ett träningspass, Kärleken och jag. Vi har ju som jag talat om tidigare ett kanon gym här. Nu har dom dessutom utökat detta med en "hylla" där dom har Löpband, i Lovet it! Crosstrainer, Roddmaskin och Cyklar.... Jag var ju tvungen att testa löpbandet, härligt härligt! Sen blev det ju naturligtvis lite styrka oxå!

Har ju lovat er lite partybilder sen semestern.......och nu äntligen kommer dom!


A-C och Uffe på Kallis


Hela gänget, nästan, utom Kärleken som fotar!


Lasse och Julia


Var ska man sitta...? om inte i baren!!!


Min bästa vän sen 40 år tillbaka.....

Senare i höst åker vi, A-C och jag, till Turkiet för att fira "våra" 40år!!! Ska bli kanon kul!

Ha en fortsatt bra dag trots regnet!! :-)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0