Sara flyttar till Stockholm

Idag har SaraFia flyttat "hem" till Stockholm igen, efter att varit "hemma här" sedan i slutet av maj. Visst känns det lite konstigt att hon inte ska "bo" här mer! Nu har jag ju nästan vant mig vid det igen, i början var det lite jobbigt med alla hennes grejer men jag vande mig även om jag stundtals tyckt att det varit..."åhhhh, plocka undan och röj upp NU!" Så kan jag bara säga att det har funkat kanon! Kommer att sakna att hon inte är här....men om bara 1 mån ca kommer hon hem och hälsar på igen! Då blir det så mycket roligare!



Jag är fortfarande jätteförkyld, är faktiskt hemma från jobbet idag, det är inte ofta jag är det, har nog bara hänt 1 gång tidigare på 5 år! Hela em i går låg jag och sov och kvällen tillbringade jag i soffan med att läsa eller titta på film.Och hela tiden hade jag "raggisar" på mig!!! Dom som känner mig vet att jag i stort sett ALDRIG har strumpor på mig, vare sig det är sommar eller vinter. Men vad gör man inte för att bli frisk!!?? Någon som har fler tipps vad jag kan göra för att bli av med förkylningen????



 SaraFia fixade jätte god mat i går, tyckta att vi kunde äta lite "mys"mat eftersom hon skulle åka idag. Pannan hade varit och köpt varsin glass som vi tog efter maten...mums, älskar glass! Sen satt vi som sagt och myste i soffan hela kvällen. TussAnsgar fick lite "fnatt" i mellanåt och sprag runt och "härjade" för att sedan komma och lägga sig hos oss igen! Kommer att sakna även honom!

  
  

Nu ska jag återgå till soffan och min bok, Inte ens det förflutna av Anna Jansson,börjar bli jätte spännande nu! Ho ho... Sen blir det väl att vila igen?? Och dricka massor av te!

Ha det gott och var glad att du är frisk!
Kramar från mig..snörvel & nys!

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Du ska ju äta hela vitlöksklyftor mamma, I promise, det hjälper!!! ;D

(Och jaa, kommer sakna er också<3)

2009-08-25 @ 19:22:54
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Kicki

Raggisar, japp.... vitlök o the med rom....och inte ligga kallt om rumpan.

Hallå hur svårt kan de va???!!!

Hoppas du mår bättre i dag!

Kramen

2009-08-26 @ 07:01:20
Postat av: Ma

2009-08-26 @ 08:14:07
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0