Lycklig

Idag känns det som om jag har ett "lyckorus"?? Vaknade, kände mig pigg o glad!? varför vet jag inte?? Men det är en härlig känsla när det känns så här!! Så det är bara att "tacka o ta emot"!

Förresten, vad tycker ni om min nya header och bakkgrund?? Visst blev det fint! Tack Pannan och Sara som hjälpt mig med detta!

Igår var jag ju och besiktigade min lilla "Subba" eftersom det är en Subaru så var det ju inte svårt att hitta ett namn till henne! Hon fick beröm, tyckte att det var en "jättefin" bil för att ha den åldern (18år) och ingen rost! Men hon har ju bott på Gotland innan och där saltar dom inte vägarna vintertid och då blir det inte lika lätt rostigt!
Efter det var jag o tittade på lite olika färger att måla om hemma. Vill ju ha vitt men inte vitt-vitt, hittade en vit färg, Chick tror jag den hette? Tror nog att det blir den...
Sen hade jag beställt tid för att plocka ögonbrynen!!! ÄNTLIGEN, kändes som om jag höll på att växa igen över ögonen! Så nu känner jag mig helt ok igen, ha ha ha... Man behöver skämma bort sig själv emellanåt!

Tänkte bjuda på lite fina bilder från Hejnum, tagna i sommras av Pannan.


Bara älskar denna bilden! tagen kl 05 en dimmig sommarmorgon! Ser nästan ut som höst!


Så här fina solnedgångar har vi i Hejnum. (bilden är inte redigerad=riktiga färger)


Lammen som går på heden utanför.

Ett litet smakprov från "mitt" Hejnum.

Ha en alldeles underbar dag i dag! Hoppas att mitt "lyckorus" håller i sig hela dagen?

Kramar

Kommentarer
Postat av: Kicki

så fiiiina bilder :-)

Ta tillvara på dagen o njut!!

2009-08-27 @ 09:38:03
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0