Överraskning....

Idag på fm fick jag ett sms av Kärkelen där det stod: Jag hämtar dej med motorcyklen, pric kl 12. På menyn står det Pepparbiff med congacsås serveras med råstekt potatis Inkl. stort salladsbord och hembakat bröd...Vad sägs?
Ja....vad säger man??? JAAA, så klart! Jag älskar ju överraskningar (roliga). Så prick kl 12 var jag färdig ( sa bara till chefen att jag tog lång lunch idag och att jag jobbar längre i kväll istället) och blev hämtat, inte visste jag vart vi skulle, men vad gjorde det? Efter en härlig tur på mc´n så var vi framme på Solvikens pensionat. Ett mysigt ställe där det känns som om tiden stått stilla sen 1930 talet. Älskar såna ställen! 


Solvikens pensionat

Efter maten, som var helt UNDERBAR, gick vi ut och drack kaffet i de fina vädret, sol och en klarblå himmel, till kaffet serverades det hallon/blåbärs paj med vaniljsås! Mmmm så gott..... och när jag gick in för att fylla på kaffe/te så serverades det ostkaka..... mmm....vilket är Kärlekens favorti, så då blev det lite sånt oxå!

        

Efter denna härliga lunch så var det dax att köra hemmåt för att jobba vidare......


Kärleken på sin HD.

Kan livet bli mycket bätter en torsdags lunch??? Svar:Nej!!! Som sagt, det gäller att leva HÄR och NU!!!!

Ha det fortsatt gott denna härliga dag :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Så mysigt :-)

2009-08-20 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0