Fullmåne i natt

Inatt var det fullmåne....den lyste från en nästan klar himmel. Tycker att detta är lite häftigt! Jag brukar iofs inte sova så bra när det är fullmåne, en massa konstiga drömmar.... sen brukar det ofta vara väderomslag i samband med fullmåne, även denna gång stämmer det för det har ju blivit rejält mycket kallare och i em skulle det visst komma snö!! Det har jag haft på känn ett tag eftersom jag har haft sånt "snö frys" ( det är sånt frys, så det hjälper inte att klä på sig en massa varmt!?)



Igår kväll var jag inne i stan och träffade mina "gamla" jobbarkompisar från kundtjänsten. Eva var tyvärr sjuk, så hon var inte med. Vi var hembjudna till Caroline som bla bjöd på en helt UNDERBAR chokaldkaka!!! Receptet kom från Leilas kokbok, så nu vet jag att jag ska önska mig den i julklapp!! Mummms va god den var!! :) Är ju lite svag för både choklad och nötter.....


Caroline, Magda och Eva-Marie

Ikväll blir det julbuffé med jobbet på Grimsnäs. Så ingen träning för min del ikväll, vilket kan vara lite synd, för jag skulle verkligen vilja träna, men jag får inte ihop det med tiden??
Får väl bli ett extra pass i helgen? Om jag får ihop det?? För helgen är redan fulltecknad......
Glöggmingel på fredag och Party Party på lördag med tjejerna!!

Lev här och Nu!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

varva ner o ta de lite lugnt...du hinner nog träna o hinner du inte det så var det inte meningen... :-)

2009-12-03 @ 13:00:46
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: kicki

... o ingen snö kom de!!!

2009-12-04 @ 10:02:37
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: SaraFia

Hehe, kul att alla tre har typ samma hårfärg :p

2009-12-04 @ 12:28:05
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0