Glöggkvällar

Igår kväll var jag och Jenssan hos Boddan på lite glögg! Vi hade med oss varsin smak, jag hade choklad & chili, Jenssan hade hjortron och Boddan "vanlig" glögg med rom. Alla tre sorterna var jätte goda, svårt att säga vilken som var bäst? Vi satt framför en sprakande brasa med glögg och lite tilltugg och bara mös! Ute var det jättekallt ca -15-18 grader!! Brrr, så det va skönt att sitta framför elden. Mycket prat, skratt o "skvaller" blev det :)


Tre glada "brudar" Jenssan, Boddan och jag!

Ikväll blir det oxå glögg! Då kommer Kicki och Micke upp en sväng till mig för lite glögg. Nu kan jag ju inte erbjuda en härlig brasa att sitta framför... så det får bli en bras dvd på tv´n!!  Ha ha, man tar vad man har!
Sen är det nog dax att tänka på packningen, har inte ens tagit fram resväskan och i morgon sticker vi till solen!! Ska verkligen bli härligt! Jag tror inte att jag kommer att sakna julen här hemma?? Men jag vet inte? får se när jag kommer hem.
Ska även iväg på lunchen idag och fixa mina naglar.....dom ser verkligen för j-vliga ut! jag nästa skäms för att visa dem! men det blir väl så nu på vintern, det är ju inte det bästa vädret för hud och naglar.

Ta vara på Livet, Lev här och NU!!!
Kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0