Glöggmingel och Party Party

Som vanligt har helgen gått i ett rasande tempo!! Kan ju oxå bero på att det har varit fullt upp!
Fredagen var det jobb som vanligt, sen körde jag Pannan till tåget, för hon skulle ju upp och hälsa på storasyster i Stockholm. Sen var vi bjudna hem till Kicki på Glöggmingel, olika sorters glögg, snittar, pepparkakor med ädeloströra....ja en massa gott bjöds det på!! Även brasan (dvd-brasa) var tänd och julmusiken var på! kan de bli mysigare?



Lördagen blev det en tur in till stan för Kärleken och mig. Hade tänkt att jag skulle ha köpt dom flesta av julklapparna.......men så blev det inte!! Fick ialla fall köpt till Kärlekens barn. Så det får bli en runda in på lördag igen!
På kvällen var det dax för Party Party!!! med tjejerna vi träffades hemma hos mig först där jag hade fixa lite käk. Sen blev det en massa fnitter, tjejsnack och "flams" innan vi blev hämtade av en limousine...... Cissi hade fixa detta genom en kompis till hennes son. Och ska man åka limousine så måste man ju dricka champange!! och det är klart att vi gjorde!


Här får vi champangen


3 glada party pinglor på väg in till stan!

Väl inne i stan hamnade vi på Bishop´s, en massa trevligt folk att små prata med! Efter tolv slaget så kom både Kärleken och Kickis Micke, som hade varit på julfest på varsitt håll och slöt upp hos oss. Efter en mycket trevlig och rolig kväll var det dax att ta bussen hem... 02.15!! hemma och i säng vid 03.30 tiden!! *gäsp*


Nu är det party på gång.....


Lena, Kicki och jag


Kicki och "min" Kärlek!!

Söndagen gick åt till att "chippa" efter andan och försöka att vila upp sig för ännu en fullspeckad vecka!! Vi tog det lungt hela dagen...gjorde inte mer än nödvändigt!! ha ha...

Ikväll blir det som vanligt träning, spinning och lite styrka efter det ska jag bara krypa upp i soffhörnet för att invänta "john Blund" och jag tror att han kommer tidigt i kväll??? Det känns så i alla falla!! ha ha ....

Njut av Livet, det går inte i repris!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

oj oj ... så fina kort. Du är så flitig med kameran :-) KUL!!!

Vilken helg va roligt vi har haft!

2009-12-08 @ 07:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0