Hemmakväll

Åhhh va härligt!! Jag är hemma och bara ÄR i kväll!! Så himla skönt,! Skulle igentligen ha varit iväg på ett föredrag, men jag hoppade det helt enkelt!! Duktigt va?? Kände att jag har så jättemycket just nu både hemma och på jobbet, så det blir för mycket! *suck* Fattar inte att det ska behöva bli så här varje år vid den här tiden? Att allt bara "hopar" sig i slutet på året.....

Pannan har kommit hem från storasyster och Stockholm idag, hämtade henne vid tåget i em. Då jag även hade varit och tagit influensa sprutan, det kändes inte alls att ta den! Ännu har jag inte fått ont i armen eller känner mig konstig? inte mer än vanligt iallafall!! ha ha....

SaraFia ringde och talade om att hon har kommit in på sin sjuksköterske utbildning i Västerås! Grattis Fia!!! och även fått en studentlägenhet....snacka om flyt! Så efternyår har jag lovat henne att komma upp och hjälpa henne att flytta, köpa möbler och få iordning! Ska bli jättekul! :)


En mysig sommarbild på Sara och Oden!

Imorgon blir det jobb som vanligt. På kvällen ska jag och några vänner i väg och "suprica" (kan ju inte säga mer....ni får reda på det senare, hi hi)


Blir man sugen på sommar eller???? Åh..va härligt!


Suck...får sluta att titta på sommarbilder.....

Nu ska jag hjälpa Pannan med hennes klädställning som hon ÄNTLIGEN har fått!!! så hon kan hänga upp alla sina klänningar!!

Ha en fortsatt mysig kväll!
Kram





Kommentarer
Postat av: SaraFia

Åh! Det kommer bli supermysigt att köpa nya saker och fixa iordning lägenheten! Längtar!

Du är förresten BÄST mamma som hjälper! <3

2009-12-08 @ 20:43:37
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Åh, smultron!

Idag har jag tagit ledigt och ska mysa på julmarknaden i Göteborg. Det kommer att vara så skönt att bara åka iväg och tas om hand. Härligt att du nu är Facebook vän!

2009-12-09 @ 09:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0