Plötsligt var det fredag...igen...

Ouppss....så var det fredag igen!!! Tycker att det var måndag nyss och plötsligen är det fredag? fattar inte var tiden tar vägen. Drygt 1v kvar att jobba innan jul ledigheten.....och jag LOVAR jag behöver verkligen vara ledig! och bara ta det lungt. Jag och Kärleken sticker i väg till solen över jul! Ska bli hur härligt och mysigt som helst :)



I onsdags så skulle jag ju iväg på "suprice". Mina kära "gamla" jobbar kompisar Magda och EvaM, Caroline var magsjuk så hon fick inte följa med, och jag åkte upp till Eva för hon hade fyllt jämnt!! Vi hade med oss smörgåstårta och vin! Mumms... Eva blev verkligen överraskad, hade ju inte en aning om att vi skulle dyka upp! Det blev som vanligt mycket skratt och prat! Det är sånt här man behöver i mellanåt!

Ikväll blir det bara lungt,lungt och lungt! Pannan och jag ska beställa lite mat från Markmann´s, lite tappas. Sen blir det väl soffhörnet en film eller tv´n? Har inte suttit framför tv´n på nästan 2v tror jag??? Tror inte ens att den har varit på på 1v!! Har inte haft tid till det..... *suck*

I morgon lördag, ska jag först in till stan, bl.a synundersökning och sedan julklapps köp!! På kvällen är det Julfest, för företagarna här i Hovet..... 

Ha en riktigt lugn och skön fredags kväll!

Njut av livet det går inte i repris!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0