Sara gästbloggar

Tjabba!
Nu är det Sara som tänkte ta och gästblogga här i mammas/Petras blogg dårå! Som ni alla vet så är mamma utomlands, på typ Canarieöarna eller nått såntdära. Fick ett sms av henne igår då hon önskade god jul och sådära. Stod också att det regnade just då, så vi får ju verkligen hoppas att vädret blir bättre!
Iaf, jag har fixat om hennes blogg lite som ni kanske ser? Ändrat bakgrund, bytt profilbilden samt kortat ner texten i menyn lite (har så länge tyckt att den är aaaaalldeles för lång, så nu tog jag mig i kragen och fixade den!).
Blev det snyggt eller? ;D

Här i Göteborg är det inget vidare väder, det regnar och snöar om vartannat och är inte alls trevligt. Anna och jag hade tänkt att gå ut och fota med våra nya objektiv som vi fick igår, men det gick inte alls. Riktigt ruskväder!

Det här med att gästblogga är inte min starka sida, så jag lämnar det åt Anna, hon lär väl skriva nått här i dagarna som kommer kanske.
Sålänge kan ni ju kolla in min blogg :D
CHEAAPO.BLOGG.SE

God jul och sådära till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0