Sol sol och Sol...

Annu en harlig dag i solen!! Idag och aven igar har det varit fantastiskt vader! ca 30grader varm och sol fran en bla himmel! Kan det bli battre?? knappast... inte om man som jag alskar sol o varme! :)
Vi borjade dagen med att bege oss till stranden och havet, tog "strand bussen" dit och tillbringade dar nagra underbara timmar. Stora vagor fran havet, fasen vilken kraft dom har!!! jag "druttade" omkring ett par ganger och fick nagra fina skrapsar pa knana! men vad gor det??
Sen begav vi oss hemmat for att kaka lite lunch och sedan lagga oss vid poolen..... sa himmla harligt! nu tar vi det lite lungt innan vi ska ata middag lite senare i kvall.

Hoppas pa annu en fin och solig dag i morgon! Nu ar det bara 2 soldagar kvar innan vi aker hem for att fira Nyar! men forst ska jag hinna med en "julafton" med mina barn! Det ser jag framemot.

Ha det super gott allihop och va radda om er!!

Njut av Livet, Lev har och NU!!
kramar

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Låter ju som om ni har det utomordentligt skönt iaf! ;D

2009-12-27 @ 22:06:39
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0