Åsk oväder

Huu... vilket oväder som drog här över i går em!!  Det var tillen början en varm och helt ok dag, UTAN regn!
Jag och Pannan hade varit ute i Ljuder och hämtat SaraFia och passade samtidigt på att ha lite sightseeing i skogarna där omkring!! Vi körde in på en lite byväg och sedan vidare på ännu mindre vägar...spännande. Tänk er själva en liten by med max 2 hus, hur kul är det när man ska ha byfest??? Det gäller verkligen att tycka om sin granne! Till slut visste vi inte riktigt var vi var! Men vi kom ut på "stora" vägen igen och kunde köra hemåt.
Det var då vi möte ovädret, åska o blixtar om vart annat! När vi väl var hemma så hade det börjat att avta, men gatan utan för var lite översvämmad!
(detta inlägg försökte jag att skriva redan i går kväll....men nätet fungerade INTE!!! Kan det ha varit vädret??)


Snacka om svart himmel!






Pannan passar på att hoppa i vattenpölarna....

Efter maten gick jag upp och gjorde Kicki sällskap, hon håller på att måla om köket hos sin Kärlek! Det kommer att bli så fint när det är färdigt. Så i kväll, när vi ändå kör förbi IKEA så blir det att köpa nya handtag till luckorna.
Vi ska nämligen åka till Borgholm och titta på Ledin (igen för mig!!) men honom kan man titta/lyssna på hur många gånger som helst!!

I morgon ska jag träffa Carina kompis, innan vi går på semestrar. Det ska bli kul. :)

Ha det gott i dag!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Linda - dar & choklad

Bli med å tävla på min blogg - nya tävlingar varja vecka!!! http://dar.blogg.se/2009/july/tavla-och-vinn-michael-kors-klocka-verd-2695.html



Kolla ochså min bloggshop, ex: Orginal ny Shakti spikmatta 600 SEK inkl frakt

http://dar.blogg.se/2009/july/saljes-shakti-spikmatta-gron-orange-ny.html



Önsker deg en flott sommer!!!

2009-07-15 @ 19:57:49
URL: http://dar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0