En vanlig måndag på semestern

Idag har SaraFia och jag varit en snabbis i stan (Visby), vi skulle bar in o handa det viktigaste. Men det blev så att vi gick en runda på stan, jag köpte namnsdagspressent till SaraJohanna, hon hittade en fin grönpricki plast bunke, så den köpte jag till henne + ett pra picknick bestik, allt i ett, sked, gaffel och kniv!  Hittade även en namnsdagspressent til Panna som har namnsdag på fredag! Ha ha, är du nyfiken nu??eller? hi hi...
Passade även på att köpa varsin glass, våffla med 3 kulor!! Som jag har längtat efter detta!


Glass i stora lass!!
                                       

SaraFia har hjälpt till att klippa gräset, hon har ju vanan inne! Och jag har städat av i "friggan". Var ju förbi IKEA för ett tag sedan och köpte lite saker dit. Det är så roligt att få piffa till det!

Har pratat med Kärleken i dag som har kommit hem från Cypern. Dom hade bara haft det bra! Sol, varmt och fint väder hela veckan! Är INTE alls avundsjuk!!!
Nu längtar jag efter sommar, sol och värme!! Idag har vädret faktiskt varit jättebra, solen har lysst hela dagen, men det har blåste en hel del.... om man nu ska klaga på nått???

Kul, Magda, att ni hade det bra när ni var här på semestern! Visst är det en härlig ö??

Få se vad som hädre i morgon, tror att jag bara ska ta det lungt o läsa min bok?
På kvälen ska SaraFia och jag in till stan och äta, har beställt bord på Packhuskällarn! Ska bli mysigt!

Gonatt o ha det så bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Magda

Jaaa Petra, det är sveriges bästa ö!!! Jag ångrar att jag inte bokade om biljetten och stannade ett par dagar extra. Här ösregnar det just nu. Ska ner på stan när det har lugnat ner sig. Ha det jätte bra på Gotland!!!



kram

Magda



2009-07-21 @ 10:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0